Hit och dit

Heej! Det har inte hänt så mycket vi har tränat Mira i olika miljöer. Det gick jätte bra. Sen så fyllde jag år i måndas så då lekte Mira med Ronja och Oskar XD Snacka om att hon var tröt efter det.
Sen har hon gått upp lite till nu väger hon 11kg precis.

Mira blir bortskämd av alla gester


Mira ligger och biter Ronja i svansen


mm gott med Ronja hår


Ronja är sååå himla snäll så hon säger inte till i onödan


Här är dom brudarna


Mira får masars av min stora syster


Mira somnar


Gud vad skönt


Långa ben eller vad?


Vet inte varför hon har ena benet vickt så där


Miras plats i trädgården här sitter hon jämt.


Så Vacker


åå någon går där borta




Är jag fin?


Här är hon Mira och lekstugan


Mira tycker nämligen inte om att bli blöt om tassarna


Visst har hon fått stor bringa :O


Vi var hundvakt åt Agnes idag.


Ser ut som om Mira skrattar. Du kan inte ta mig nanana


Mira och Agnes


Mira brottar ner Agnes


Mira med öppen mun


Det här var det roligaste kortet jag fick på Mira.


Ser ut som om hon skrattar här också.
Du kan inte ta mig haha


När bild på galningarna


Agnes med öppen mun, stor fina tänder


Agnes slår till Mira med sina tassar


Agnes smakar lite på Mira


Agnes ligger på Mira.
Mira överlevde ialla fall XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0