Valp Kurs

Hej!
Mira har varit på valpkurs idag. Det gick jättebra, hon har två kompisar en Bullmastiff som heter Nisse och en rottweiler hane som jag inte kommer ihåg namnet på XD
Hon får nämligen leka med dom ''stora'' valparna eftersom hon leker så tuft.

Vem är snabbast mellan en bullmastiff, rottweiler och xoloitzcuintli? Svar: Xoloitzcuintli
Vem leker mest mellan Bullmastiff, rottweiler och xoloitzcuintli? Svar: Xoloitzcuintli


Här kommer en massa bilder från kursen


Mira och Nisse


Mira och Nisse


Mira och Nisse


Mira och Nisse


Mira och Nisse


Mira håller gärna fast dom andra hundarnas huvuden med tassarna XD


Mira och Nisse leker, rottweiler är inte riktigt med än


Mira och Nisse


Mira och Nisse


Mira och Nisse


Nu kommer äntligen rottweiler med :D tog lite tid


Nu leker alla i en stor klump


Vem är värst? Jo Mira


Gör en liten Mira stegrare. Hur söt får valpar bli egentligen?


Söt söt söt


nåå  stora valp gänget


Mira och rottweiler


Alla igen


Alla igen men Nisse är inte riktigt med XD


Mira och rottweiler


Anledningen till att dom är koplade är att ''små'' valparna leker lösa på gräset


Nu kommer Nisse med igen


Pussklass


Äntligen lösa :D


Mira och Nisse leker för fullt


Och nu kommer rottweiler med också


Nisse jagar Mira


Alla tre igen


Mira och Nisse leker som galningar


Mira bestämmer vart dom ska springa haha


Här kommer dom i full fart


Rottweilervalpen hänger inte riktigt med


Här är gänget igen


Lite suddig bild men man ser ju vem det är XD


Kom och ta mig då/Mira


Haha där fintade jag er allt/Mira


Haha vi fick dig/Killarna


Bullmastiffen Nisse


Rottweiler valpen


Kom igen då grabbar/Mira
Va sjutton håller hon på Med? killarna ;D


Ja, jag biter på Nisses nos så kanske dom jagar mig hehe


Jippi det funkar


Min mormors dröm hund(L) En bullmastiff


Nisse gör en snyggt hopp


Bästa sättet att lugna ner Mira är att lägga sig på henne tycker Rottweilervalpen :D
Så han la sig faktist på henne


Haha jag kom loss/Mira


Kom då Nisse


Nisse i full fart


Nisse försöker ta Mira


Jag fick dig/Nisse


Min dansande Xolo


Nisse och Mira springer


Att Mira aldrig blir tröt


Nisse jagar Mira


Den vakra Rottweiler hanen


Mira med vakna klara ögon


En tollar valp som är med på kursen


Ett öra uppåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0