Ny vecka nya bus

Hej hej det var länge sedan jag skrev nu... Har haft lite problem att skriva... Aja här kommer lite kortfattande vad vi har gjort.

Vägde Mira idag hon har gått upp ett till kilo nu väger hon 10,5kg det är JÄTTE kul att se hur hon utvecklas.

Sen tävlade vi ju det gick jätte bra vi kom 4,Och ALLA i publiken applåderade när vi gjorde inkallning. Så det var riktigt kul :D. Det är bara några små grejer vi behöver fixa till. Men hon var ju den yngsta av dem alla, dem andra var ju 8 och 9månader.


Mira har gjort om i vårat hus. Vi ska ändå byta tapeter så det gör inget, men hon ska ju lära sig att inte dra bort tapeter.


Så här såg tapeterna ut för ungefär 20år sen kanske. Vi har aldrig sett dom tapeterna fören nu.


Mira mellan våra två äppelträd


Mira galopperar som en häst








Vi tränar stå fint




Stå fint :D


Mira och en Sprite flaska










Här kommer JÄTTE många spring bilder på Mira










Vänta missade jag nåt??


mhm gjorde jag det?


Nepp










Vi är ute på promenad


Värsta spår hunden










Står fint




Nu kommer jag
















Springer med tungan ute













Jämt ett öra uppåt














Är jag söt?


åå vad går därborta


Så himla vacker


Mira attackerar våran låssas getingen i trädgården










blää lever den eller? Kan man röra den?

Jag äter upp den i stället. Ja nu finns ju inte våran fina geting i trädgården längre, Mira hade av vingar och antenner på den.
R.I.P Trädgårds geting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0