På landet

Hej! Nu har vi varit på landet i helgen och det har gått bra. Hon såg sin första räv på nära håll. Den sprang och stanade ungefär 5 meter ifrån oss. Det var coooolt. Både hon och Oskar drog som stjuton. Man kan inte tro att Oskar är 9år. Alla bilder är på när Mira är 12 veckor.

Mira och min lilla syster Linn


Mira sover


Tuggar ben och ligger i solen


Sitter fint


Ser ni Mira??


Ligger och tuggar pinne.


jaaa vad ser hon i pinnar igentligen?


Mira kramar Oskar


mm ett träd kan man äta det?


åå hopp


Vi tränar stå fint


Mira klättrar redan på stenar. Lite suddig bild men men


Kan jag få godis nu?


Oskar håller om Mira. Ser så guligt ut.


Står fint


Ja, Mira och jag vaknade på morgonen av att Oskar kom upp och väkte oss. Sen började dom leka så det var bara att resa på sig och gå upp. Båda två gapar samtidigt.


Vacker tass


Så här sitter hon oftast, hennes ben åker ut och hon ser för rolig ut


Lång kan man väl säga?


Luktar jag gått i munnen? Oskar
Nja ganska, Mira


Han ser ganska elak ut men dom bara leker XD.


Mira ger igen för att Oskar gapade så där på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0