Träning

Hej!
Vi var på träning idag med Malva, Karma och deras husse Kjell. Det gick jätte bra Mira var lite galen men annars så gick det bra. Sen fick jag köra ett varv i agility med Malva, och det gick jätte bra förutom att jag visade fel. Men hon gjorde rätt (som földe efter där jag pekade. Här kommer lite bilder på Malva och Karma :D
(jag har knäppt alla bilder på bloggen själv, och om någon annan har knäppt dom så skriver jag det)

Karma gör däcket.


Karma kommer ur platen


Karma kommer ut från däcket


Malva redo att köra agility


Malva kör Aet. Kolla på hennes öron XD


Karma trött efter att ha åkt bil till en tävling i rallylydnad


Malva är också trött efter att ha åkt bil till tävlingen.


Karma hoppar långhoppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0