Ville

Hej! Nu kommer lite bilder på min mormors häst Ville. Han är en nordsvensk brukhäst på 17år. Han är väldigt kelig. Han är världens snällaste och goaste häst. Han brukar låta mig göra vad som hälst på honom, jag brukar gå i hagen och knäppa kort på honom och fixa hans man med mer haha. :D

En av Villes frisyrer som jag har gjort


Bilden är lite mörk. Men fin är han eller hur?


Han passar så fint i snön.


Ville står och luktar på snön


Ville tittar på rådjuren som går en längre bit bort.


Ville rullar sig i snön. Sååå skönt att rulla sig efter att ha blivigt ryktad.


Ville tvättar hovarna i vattnet XD


Ville står och tittar på min morfar som är i hagen. Då passade jag på att ta en bild.


Ville står och lipar


Titta vad fin han är går det att inte älska honom? Nej skulle inte tro det.


Kommentarer
Postat av: kusin

hhahaha sött(:

2009-10-09 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0