Oskar

Hej! Tänkte lägga in lite bilder på min mormors hund Oskar. Finns det någon bättre hund än Oskar? Nej så klart inte. Om det inte vore för honom så skulle jag nog inte vara lika hund intresserad som jag är. Han har låtit mig göra det mesta tex klippa klorna, borsta honom och köra lydnad har är en ÄKTA ängel. Det är faktiskt tack vare min mormors och morfars djur som jag är så hund intresserad som jag är. Så det kommer komma bilder på alla min mormors och morfars djur.

Oskar ligger och sover


Oskar och Sune ligger och sover. Det ser riktigt roligt ut


Oskar ligger och tittar på mig med en undrande blick


Fina Oskar


Oskar och Mira


Oskars fina öga.


Dom som inte har sett en arg samojed får se det nu. Har ALDRIG sett Oskar visa tänderna men det har jag nu. Han ledsnade på Mira, han sa till henne flera gånger men hon gav sig inte.


Mira och isbjörnen Oskar


Oskar tittar på vad galna Mira gör.


Min stora syster kom i mot honom och han viftade på svansen och började prata som sjutton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0