3 hjärtan slår som ett

flera jag känner har tagit bort sina hundar i forshaga sen jag börja här, flera stycken berättar smärtan i hur det är att ta bort sina bästavänner. Men man har ingen aning om hur det känns fören man har gjort det själv. Har en tjej på skolan som fick nyss ta bort sin flatte, och varje gång jag läser hennes inlägg så börjar tårarna rinna. Jag har varken Ebba eller Tilde här, mina två gamla damer. Hoppas att få träffa Ebba och Tilde om cr 1 vecka :)

Från vänster: Ebba, Tilde, Mira, Hedda, Hilda

Min syster har tagit bilden

Mitt hjärta börjar bli gammal hon är 11år, man kan inte tro att tiden går så fort


Sen har vi Tilde min tävlings och träningskompis, en golden med mycket vilja och envishet hon är en gammal dam på 10år


Den yngsta och den galnaste och vildaste av dom alla! Min lilla Mira min ögonsten. Snart 2år, tiden går jätte fort känns som igår att vi hämtade min ögonsten, hon sprang som en tok i trädgården allmänt galen va hon! Och redan då var hon mitt allt, mitt liv, mitt hjärta, min ögonsten <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

varför har de tagit bort sina hundar? :/

2011-04-26 @ 20:24:56
URL: http://mathildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0