Mexikanare

Många säger att mexare är omöjliga att jobba med, min mexare älskar att köra drag. Hon drar mig på skidor, inlins och cykel. Kan hålla med till tusen att dom är svåra att motivera! Men med mycket om och men så kan man motivera dom att jobba :D Mira är en hund som älskar att jobba men man måste motivera henne rätt! Saknar dock mina golden som älskade att apportera i vatten, mira skulle aldrig någonsin hoppa ner i vattnet. Men apportera älskar hon!

Min ögonsten


Hopp över hinder :)


Sötnozen min <3

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej!Mycket fin tik du har. Jag går själv i tankar på att skaffa mig en Xolo, pälsad. Men det är då en sak jag är mycket nyfiken på. Fäller den pälsade Xolon mycket?

2011-07-10 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0